Fee Brothers Bitter Celery Bitters 1,29% 0,15l
Pár kvapiek Celery Bitteru dodá pozadiu miešaných drinkov zaujímavú zelérovú chuť.
Každý dokáže namiešať drink, ale len profesionál vie pripraviť správny miešaný drink. Portfólio produktov značky Fee Brothers je výsledkom vyše storočia zdokonaľovania barových ingrediencií. Ich chuť je tak znamenitá a nezameniteľná, že sa kvôli nej zákazníci vrátia do svojho obľúbeného baru znova a znova.
Súvisiaci tovar
SARTI ROSA je nový taliansky aperitív, ktorý prináša osviežujúcu kombináciu chutí sicílskeho krvavého pomaranča, manga a marakuje. Jeho výrazná ružová farba a ovocná aróma...
Lillet Francúzske aperitívové víno Tajná receptúra zahŕňa maceráciu ovocia v brandy po dobu štyroch až šiestich mesiacov. Desať rôznych ovocných koncentrátov, ako napríklad z...
Pomarančový bitter od spoločnosti Fee Brothers. Úžasná chuť pomarančov vám bude rezonovať v hlave ešte istú dobu po vypití vášho letného drinku alebo koktejlu. Rodinné...
Podobné produkty
Becherovka je prírodný bylinkový alkoholický nápoj - likér. Obsahuje karlovarskú vodu, lieh, prírodný cukor a špecifickú horkastú zmes pozostávajúcu asi z 32 druhov byliniek a...
Bartida Originál Čert - tradičný nápoj českých "hospod" z dôb Rakúsko-Uhorska. Je vyrobený zo 100% višňovej šťavy, rumu, liehu, cukru, ovocného destilátu, vanilky a karamelu....
Cointreau - francúzsky pomarančový likér, jeho vznik sa datuje do roku 1849. Jeho presná receptúra je držaná v tajnosti, v zásade však ide o spojenie neutrálneho liehu ....
Noilly Prat je originálny suchý biely vermút pochádzajúci z Francúzska. V roku 1813 ho v Marsej pripravil ako prvý francúzsky bylinkár Joseph Noilly. Ide o zmes suchých bielych...
Cointreau - francúzsky pomarančový likér, jeho vznik sa datuje do roku 1849. Jeho presná receptúra je držaná v tajnosti, v zásade však ide o spojenie neutrálneho liehu s...
Nenapodobiteľnú chuť tejto whisky prepožičiava ten najkvalitnejší, čisto prírodný med. Pocítite veľmi jemné tóny sladkastej chuti na pozadí ostrosti pravej, po stáročia...
